tisdag 3 juli 2012

Huvudvärksfejz


Så här ser jag ut när mitt huvud smärtar. Jädra visdomstands-snoppiz. Känner hur det trrrrrrycker igenom tand köttet och det gör OOONT och ömmar som satan. Och inte blir det bättre när värdmami drar värsta skräckhistorier om när hon fick sina visdomstädner utdragna!! What, måste man dra ut sina visdomständer??! No koll???? Kan typ inte äta ordentligt heller *ledsen tjej* men min värdpapi som är ängeln på denna jord hade köpt soppa som han gav mig till lunch.Började nästan gråta av aaaw-vad-han-är-bäst-känslan.

Ja, värdpapi är hemma hela tiden nu ungefär. Eller, hemma och hemma, han reser inte bort hela veckorna. Han jobbar på kontoret i Stamford, typ 20 minuter hemifrån, så han är hemma varje kväll och  sitter och äter frukost med oss varje morgon.

Och så måste jag förklara om alla våra besökare i huset nu! Först och främst, hur många beökare har vi inte haft här i år?? Känns som att det enda jag skriver är vem som är och hälsar på denna vecka. So anyways, just nu är det gamla nannyn som är här från Nya Zealand. Inte hon som var här innan mig, hon som var här innan henne. Hängde ni med? Ja, hon är också en familjevän som var här i nåra månader och nu är hon på visit med hennes mamma men drar till Bahamas tillsammans på lördag/söndag.

På torsdag kommer värdpapis föräldrar hit! Också från Nya Zealand och detta fick jag reda på i helgen, att det kommer på torsdag. Det kommer alltså vara fullt hus här i några dagar och jag ska tydligen tillbaka in på Matteos rum i x antal nätter. HAHAHAHAA jag bara skrattar och go with the flow, sover där jag får plats och går dit jag blir tillsagd att gå. Men jag gillar'e! Känns nästan som att vara hemma hos mamma, där allt var lite hipp som happ, det blev lite upp och ner här och där, liter hastigt och lusigt och tokigt. That's the way uhu-uhu I like it uhu-uhu

1 kommentar:

  1. Ha, love to read that! Yes här hemma är det alltid hips som haps MEN jag får alltid "ihop" det till slut och jag vill alltid att alla ska känna sig välkomna och då blir det lite kaos every now and then. MEN, that's the way aha aha I like it (as well). Du är så duktig och jag är så stolt över dig gumman, VILKEN härlig kvinna du är! Kram.

    SvaraRadera