tisdag 17 juli 2012

Gästbloggare: GymmarN^


Hej igen på er alla. Det är jag- gymmarN^.  Har varit borta ett tag men blogger Rickle frågade om jag inte kudne dyka in och säga TJA så.... TJA. Hon förklarade att en av hennes polare typ tyckte jag var snygg så skulle säga ett extra TJA till Sara. Hej Sara äru ensam ikväll?

Fattar vad hon ser i mig. Vilken tös diggar inte muskler? Vill inte skryta men jag själv anser att mina muskler är snäppet bättre än andras för att 1) Jag kan lyfta tyngst vikter 2) Jag pressar mina muskler så de ser sick najz ut och 3) They're mine. What's not to like liksom, som man säger där borta i Amerika.

Kom nyss från gymmet. Luktar svett och känner mig manlig. Slaktade gymmet med min heavy metal och en liten tant på spinningcykeln sprang därifrån med skakig kropp när jag Hulkade loss på alla tunga vikter och maskiner. Pumpade sick massa vikter och kände mig starkare än någonsin. Kan ha något att göra med alla vitaminer jag tar och kosttillskotten jag äter. Jag har en ny regel-- ska jag bygga stake, måste jag proteinshakes skake'. Alltså äter jag bara proteinshakes och tabletter som typ ä som en hel måltid. Aseffektivt och man blir extra fit av det. Ni vet, sånt som brudar gillar.

Dags för mig att göra mina övningar som jag alltid gör efter träningspass. 380 chin ups, 400 pull ups och 175 situps. Har en teori att om man säger allt på engelska låter man sick skillad och alla tror man är biff. Engelskläraren i skolan blev alltid lack eftersom hon sa att jag inte kunde något men fatta, hon har ju ingen koll!! Jäkla skitlärare, jag tar dig i bänkpress.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar