måndag 2 juli 2012

Så var det slut på den helgen

... och så var man tillbaka i måndag. Fick en sån där jag-ska-ha-båda-kidzen-all-day-every-day-panikattack men den försvann snabbt igen. Sån ångestattack har jag lärt mig nu, går över rätt snabbt. Jag blir bara rädd i någon minut ich undrar hur tusan jag ska få veckan att gå men så bara rullar det som det brukar och vips är det veckoslut igen. Inget mer med det.

Väntar på att pappa ska logga in på Skype så att jag kan hejheja lite på honom. Matteo sitter och leker och lilltjejen somnade rekordsnabbt idag. Vet inte vad som hände men de senaste veckorna har de tagit MINST 45 jäkla minuter. Idag? Typ 4. YAAAAAY. Kanske ska jag plocka undan kläderna som pryder mitt golv på rummet men "jag gör det sen". Vi var på Woodbury igår eftermiddag, jag, värdmami och våra besökare och trots att det ryckte i mina shoppinghänder så höll jag mig ändå under kontroll. Lite nysaker fick jag med mig hem men inte sådär överdrivet mycket. Nej jag är nöjd med det! Visar er allt fint men "jag gör det sen" ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar