lördag 14 juli 2012

Fredagen den 13 är smooth

Kom inte på förrän i eftermiddags att det ju är fredagen den 13 idag! Inte för att jag är den typen som tror på att just detta datum är otur men lite försiktig kan man vara iallafall..... Försökte förklara för Matteo vad det hela handlade om men han förstod inte riktigt varför just DETTA datum var otur? Och vem bestämde det? såklart hade jag inte svar på hans frågor men försökte snirkla mig ur och sa att det än så länge inte hänt något! "Not yet Jojo, but you never know. What if I fall off the swing? Or Sophia falls off the slide? Or we crash with the car?" Mhm, precis vad man vill höra när man kör till lekplatsen ju.

Sitter i mitt nerpackade rum och laddar ner film LAGLIGT. Använder ju mina 100 dollar på iTunes och har de senaste 7 minuterna suttit och försökt bestämma vilken film som skulle bli den första jag hyrde! Gissa vilken? Någon, några förslag? Nej? Ingen? 21 Jump Street fick det bli. Ett säkert kort, rolig som tusan och precis en sån film jag kände för att se. Madagascar 3 hade också suttit fint men den finns jö inte på iTunes än duuuuh. Värdmami beställde thaimat till middag så jag sitter mätt och belåten och njuter av min sista kväll i huset. Jag ska försöka att inte skriva mer om flytten hörrni, jag vet att det blir långtråkigt att läsa om. Men snart är det över och då hittar jag på massa andra ämnen att tjata loss om.

Inte mycket annat att skriva nu. Laddar för en heldag imorgon med kidzen och försöker redan nu fundera ut vad vi kan göra i en ekande tom lägenhet en hel dag. Bada i poolen kommer väl bli dagens mest populära aktivitet men nu när vi är lite närmre "centrum" så kanske vi kan ta en promenad till lekplatsen? Fylla ut några timmar med att käka glass? Jaja det ska gå. Och om allt är skit kan jag trösta mig med att mina kick ass brudz ska skämma bort mig på kvällen med god mat och härligt sällskap. Fattar ni det brudar, jag KRÄVER att bli bortskämd och bill äta allt jag tycker är gott!! Nu är det upp till bevis- hur väl känner ni mig (läs: min mage) ?!?!!?

Och sen New York City på söndag. Slutet gott, allting gott :D



3 fruktansvärt fina höstbilder på vår street. 
Och vårt fina bruna hus där bland buskar och träd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar