lördag 21 juli 2012

Det mesta blir bra tillslut

Reeegn reegn reeeegn hela dagen idag, därför har det blivit en lugn innedag med kidzen. Jag och grabben turades om att läsa böcker, vi byggde tält och pratade om olika drömmar vi drömt de senaste nätterna. Och sen, hela eftermiddagen satt jag på car dealership och väntade medan bilen var på service.  Tydligen hade den låtit konstigt igårkväll så värdmami bokade in en tid idag som jag fick åka till eftersom hon blivit sjuk. Så där satt jag, två och en halv timme ch läste lite bok, skrattade högt åt podcast som jag lyssnade på och promenerade över gatan med paraplyet och festade på en donut. Rätt okej regnig fredag och nu är jag ledig hela helgen. Stort minus att jag blivit tvungen att flytta in till Matteos rum igen eftersom vi IGEN ska ha besökare i helgen. Denna gång är det familjekompisar och eftersom Matteo och lilltjejen delar rum betyder det att jag ska dela rum med lilla tjejen hela helgen. Lagom glad för det. Men jag ska ha en mysig fredagskväll och kolla på grinig kärleksfilm och det ska bli såååå gött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar