söndag 22 juli 2012

En bra namnsdag

Det har varit en väldigt härlig lördag på många olika sätt! Den här dagen kommer att placeras i facket där jag sparar alla mina BRA dagar. Sånna dagar man ser tillbaka på och bara påminns om att japp, livet är rätt sweet ibland. Låg först och slappade, kollade film, målade naglarna och hade det. Jag åkte till banken och la undan sparpengar till resan och kände mig duktig, jag fick tummen ur och köpte det jädra halsbandet jag inte har kunnat sluta tänka på!!! Promenerade omkring i New Canaan för att se vart allt låg, strosade omkring i små butiker och när jag blev trött på det, gick jag och handlade lite lunch och satte mig under ett träd i parken och läste min bok. Och där satt jag i några timmar eller tre tills boken var utläst. Lite fler ++++ på mig va. PS. Det var bra slut










Bilder på slappemorgonen, satt och chillade med Macen, fina parken, mitt underbara halsband, väldigt orange naglar, fina New Canaan och sen en påminnelse om att allt är TUMMEN UPP.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar