söndag 1 april 2012

don't go bothering korean jesus with your problems. He busy!

Replik från 21 Jump Street. Chill


Orkar inte sitta här när jag har mina besökare. Det svider att skriva men min kärlek för dem är lite starkare. Idag har varit en riktigt blöt, kal och grå dag men vi tog ändå tag i dagen och åkte till Stamford för en liten svängom. Vi hade inte bil så det fick bli det omständiga tåget. Gled runt lite på the mall och visade dem Target. Åh Target. Ja de blev imponerade över utbudet som fanns och ja, Calle köpte sitt tredje flingpaket för veckan. Otur att det inte fanns någon mjölk i kylen och att vi inte hade tillgång till bil.

Men vi har haft en mysig dag, vi tre, och imorgon är det tung shopping som står på schemat. Det kommer bli tungt, for real. Har redan ångest över hur mycket onödigt strunt jag kommer köpa men man ska leva lite dumt också! För er som håller stenkoll på mig så jo, vi skulle egentligen dit idag men det blev lite jobbigare än vi trodde med hyrbil och tjafs. Men nu har vi alltså förberett oss och är redo att rock and roll imorgon bitti. Let's get ready to rumble!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar