tisdag 17 april 2012

when she was just a girl she expected the world. but if flew away from reach so she ran away in her sleep and dreamed of paradise


Klädde mig rätt imorse i shorts. Har saknat mina jeansshorts som jag så stolt hittade i en liten second hand butik i Malmö förra sommaren. De har bara legat i garderoben, kollat ledsamt på mig "snaart Johanna. Snaaart kan vi vara tillsammans" Och nu är det så dags :)))) Påminn mig att köpa lite fler shorts därifrån när jag är i Sverige i juni. Tackar på förhand.

Macen är ute här på altanen med mig, spelar lite musik, slösurfar runt. Standard. I eftermiddag ska jag ju med kidzen till stranden där vi ska möta upp Sara och W så det känns bra att jag slipper oroa mig för hur jag ska fylla ut hela eftermiddagen. Vi lekte ute i trädgården hela förmiddagen och körde ungefär en miljon omgångar hide-and-seek. Det plockades blommor och lektes med bilar, ändå rätt soft. Hade varit soft om Matteo och W lekte riktigt bra med varandra, Sophia leker helt underbart själv så kan jag och Sara stå där och gossipa och snick-snacka. Borde kanske koncentrera mig på mitt och Malins Skypesamtal och jag lägger in en go beställning på Naturgodis. Det är vad jag förväntar mig efter att jag skickar skor till henne. Malin jag vet att du läser detta snart så: KOM I LUCKAN OCH SKICKA MINA CHOKLADNÖTTER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar