söndag 29 april 2012

party party all night night, sleep all day then do it again

Himmelens vilken bra helg vi har det här. Pratade lite med mina kåmpizar om det igår, vilken skillnad vårt vardagsliv och helgliv är här. Vardag-- upp tidigt, passa barn, "sköta hushållet", köra kidz hit och dit. Helgliv-- ute sent, fezta, vara vaken hela natten, sova hela dagen. Ingen ansvar.

Två helt olika världar!! Jag har två inneboende nere i källaren (Sara och Alisa) och vet inte om de vaknat än. Vi var ute i Stamford igår och firade en födelsedagstjej. Det blev ingen sen kväll eftersom vi fortfarande var lite sega från fredagen. FY BUBBLAN VAD KUL VI HADE I FREDAGS!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi var på vårt ultimata favoritställe: Lavo. Det är en lite lång förklaring men Lavo är bäst på fredagar men vi kan oftast inte gå ut fredagar. Så när vi väl kan gå ut på fredagar drar vi till Lavo. Som levererar. Varje gång. Hade för en gångs skull min kamera med mig så jag ska visa (nästan) alla bilder vi tog.

Men tillbaka till lördagen. Ja, jag var chaufför, vi förfestade hos en kille som kallas Mizzy innan och körde sen bort till klubben. Kom hem runt halv två och gick oss la oss dirr. Man hade kunnat tro att vi skulle vara pigga hela lördagskvällen eftersom vi låg inne och kollade på film och hade det dömysigt hela dagen men vi var väl inte i vårt bästa partymode igårkväll. Men vi hade kul och nära hem vilket var sköööööönt.

Och idag ska Sara på något aupair-möte och jag och Alisa ska hänga på the mall. Men det är fint väder så vi kanske struntar i mall? Vet inte riktigt? Måste iallafall till Victoria's Secret och köpa saker för mitt 10-dollars-presentkort där som går ut iMoRGoN #livingontheedge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar