onsdag 18 april 2012

till emma b:


Hipp hipp hurra på Emmas födelsedag! Fick in en snabb Skype med henne och Sara som vi snackat om så länge. Passande att vi idag äntligen fick till det! Saknade lilla Emma hade det iallafall bra i Sverige. Och jag och Sara hann även klaga lite på alla Marabou som Emma inte skickat! Som gammal au pair borde hon veta hur uppskattat det är med paket! Och hur mycket mer man uppskattar det paketet om det innehåller svenska godsaker!! Men vi förlåter dig Emma, födelsedag och allt.

Halvlek just nu. Sophia ville inte somna idag vilket gjorde mig nervös. Tror ni jag kan ta hand om en unge som inte sover sina två timmar mitt på dagen??!?!? Men 45 minuter efter att jag la henne och nu sover hon. Thank God. Värdmami har satt lite press på mig att jag måste köra sönder ungarna så att de blir riktigt trötta på kvällen. Igår var det ju rätt mycket rörelse hela dagen men idag är det lite kallare (jaaa jag fick ha långa jeans, skor på fötterna jacka OCH halsduk!!) så jag har ingen större lust att vara ute. Men vi kanske drar iväg till lekplatsen eller något. Inget mer intressant att bjuda på. Försöker skrubba bort tuschpenna från händerna. Tydligen skulle de vara "washable" men jag håller inte riktigt med. 5 handtvättar och ordentliga scrubs senare och jag är fortfarande röd och lila och händerna. 


2 kommentarer:

  1. hahahhahhahah åååååh vilken fiiin bild! åååh jag skäms ju faktiskt, ska paketera en fint paket nästa vecka!! LOVAR!!!!! :) puuusss miss ya! <3

    SvaraRadera
  2. JAAAAAAA!! Hehehe inget att skämmas för, så länge du skickar paket med massa Marabou och kanske lite polly också, så förlåter vi dig ;) LOVE

    SvaraRadera