torsdag 26 april 2012

mamma lite sånt här önskar jag att du köpte och sen gav till pappa

..... FÖR HAN KOMMER HIT NÄSTA VECKA!!!!! Jösses vad roligt det ska bli. Jag ska ta tåget upp till Boston och möta honom där och sen tar vi tåget tillbaka till Connecticut tillsammans på fredagen, jag visar honom mitt liv här och på lördagen ska jag visa honom allt jag vet om City. Och sova på hotell ska vi också göra. Och äta på alla lyxiga restauranger som vi fattiga aupairer inte har råd med, hehehe.

Tillbaka till mamma, lite sånt här:



Marabou såklart, och lite Polly och sen- det var sånna här jag menade! "Dumle men ändå inte"

Så nu hoppas jag att jag gjort er alla helt obeskrivligt sugna på svenskt godis. För det är jag nu :)))))))))))))

2 kommentarer:

  1. Sweetie pie, jag har fullt koll på läget och det ska inhandlas idag och sedanlämnas över till pappa. Så klart fixar jag det till dig. Jag älskar dig och saknar dig älskade gumman min. Kram. Din alltid mamma.

    SvaraRadera
  2. Tjohoo vad bra! Åh längtar redan efter mitt godis, hihihi. Love you!

    SvaraRadera