lördag 14 april 2012

gooooooooooood moooooorrrrrgggooooon!!!!!


Hörde ni mitt glädjetjut? Inte? GOOOOOD MOOORGON ALLESAMMANS! Vaknar imorse med ett leende på läpparna, massa energi i kroppen, glädjen i mig bara bubblar denna morgon och jag är redo att kicka igång en av de bästa helgerna! Allt känns bara bra nu. Har inte dragit bort gardinerna men det ser ut att vara soligt ute, jag har fått en god natts sömn och nu sitter jag och lyssnar på radio på datorn med massa bra låtar. Allt bara flyter!

Efter att ha stirrat på bilden ovan lite för länge tycker jag nu att det ser ut som att jag försöker klämma ut något ur mig men så är inte fallet. Jag vill bara visa hur happy jag är!

Jag vet att ni alla undrar nu. Johanna vad är det som pågår? Vad är det för rolig helg du har framför dig? Idag ska jag äntligen få träffa våra familjekompisar från Australien som är i City på semester. Och som att det inte vore nog så ska jag på Broadway med dem! De har bokat en biljett till mig så att jag kan följa med dem och se på musikal! Hur snällt?! Så jag ska få träffa dem för första gången på massa år, jag ska se på Broadway med dem och sen äta god middag tillsammans.

Det roliga fortsätter imorgon för gissa vad jag ska göra då? Broadway. Igen! Sara fick 2 biljetter till valfri musikal så imorgon ska vi tillsammans gå och se på Lejonkungen!!! Och sen ut och käka middag och ha det göttigt. Och allt med fint soligt väder. Så alltså 2 Broadway- shows på 2 dagar, inte illa pinkat! Woho vad bra jag ska ha det. Och nu ska jag ner och äta god frukost och förhoppningsvis kunna sitta ute och fortsätta med allt det härliga  :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar