tisdag 24 april 2012

lika trötta som ni är på att läsa om min onda hals, lika trött är jag på att ha det

Du förbannade hals. Vaknar i ett ovanligt jättesvinkallt rum imorse och såklart svider det i halsen. Näsan som ju brukar snora igen har klarat sig men om min halsont håller i sig nu..... då vet jag inte vad jag gör. Jag blir förmodligen tokig.

Har inte gått upp ur sängen än utan ligger kvar och drar mig lite med Macen i knäet och lite morgonradio. Behöver inte ta över lilltjejen förrän halv nio, typ. Hatar för övrigt att jag fortfarande inte hittat någon bra morgonrutin. Gör alla saker i annorlunda ordning varje morgon i hopp om att hitta ett system som fungerar. Men icke. Nåväl, bäst att börja röra sig neråt och påbörja denna tisdag.

Innan jag drar, en klapp på axeln ska du ha Malin som äntligen skickade mitt paket. *klappklapp*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar