tisdag 10 april 2012

weekends are for creating great conversation topics for weeks to come

Ja herregud vad jag har mycket att dela med mig av. Vet knappt vart jag ska börja och om jag ska vara ärlig känner jag mig fortfarande alldeles för trött för att ens skriva något vettigt. Men hey, vi ger det ett försök.

MMH så hade en lite dålig dag i fredags. Inget allvarligt och jag trivs fortfarande här och med min familj men ni vet sånna dagar som man bara kan ha ibland. Men easy come, easy go och en sorglig kärleksfilm, lite påskgodis och en god natts sömn senare var jag OK-GO igen.

Lördags började lugnt, jag satt ute i solen i princip hela dagen och läste tidningar, bara njöt av lite egentid. Blev plötsligt rätt stressigt, som alltid när Sara och Alisa planerar, och det plötsligt skyndade jag mig bort till Sara, hämta henne, köra som en biltjuv till Alisa och hämta henne och sedan rusa tillbaka så att värdmami kunde ta bilen till hennes massage. För jäkla knivigt ibland att bara ha 1 bil. Men vi gjorde oss redo för en lördagskväll, vi käkade middag ute i Stamford, vidare på beerpong (jobbigt att spela beerpong med någon som är allergisk mot gluten, FYI) och sen dra ut med Sara i City.


Till Sara, tack för att är min trogne kompanjon. Vi är hopplösa <3


Söndag, vila efter en Citykväll? Njäe, vi drog till kyrkan!! Hahaha det är sant men det var inte bara vanlig tråkig kyrka. Det var typ rockkonsert? På en nattklubb? Som folk kallade för kyrka? Det var rätt c00lt iallafall och jag satt och önskade att jag trodde på någonting.... Att jag kunde tro på en Gud som hjälpte mig eller att Jesus var mitt ankare som prästen pratade om. Äe det får bli ett annat inlägg om detta. Fick skjuts hem från City av Sabrina som hade bil men hamnade lite vajsing och plötsligt befann vi oss på flygplatsen ????? Kom hem runt 9- tiden, rejält med sömnbrist och totalt stendöd. Rätt härlig helg ändå. Weird but great

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar