måndag 30 april 2012

every choice we make, every step we take, every interaction starts a chain reaction








Bilder knäppte i helgen när vi hade vår egna, lite mer moderna version av en picnick- thai-takeout i parken, sitta i gräset med solen i ansiktet. Och med god räkcurry i truten :)))))) Vi hann också med ett biobesök och när jag och Alisa "bara gick runt lite på the mall" så råkade jag köpa lite grejjer. Men vad skulle jag göra, jag hittade ju min drömväska!!!! Så i min värld är jag förlåten.

Och en sak till:


TAAAAACK TACK TACK TACK TACK MALIN DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA. Heheheheheee mitt naturgodis som jag så desperat tjatat om. Känner mig något fånig som gör en så stor grej av lite godis men hey sån får man vara. Rev upp paketet och högg in direkt och sitter fortfarande och mumsar på i gott samvete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar