fredag 27 april 2012

hörde jag någon säga att det var fredag?

Klockan var väl närmare halv två när jag somnade inatt. Hur vet jag det? Jo för att jag bor precis vid tåget och har lärt mig tidtabellen. Därfor vet jag cirkus vad klockan är varje gång det kör förbi. Smidigt.

OCH IDAG ÄR DET JU FREDAG! Roligt faktiskt, jag klickade in på Sara och Alisas blogg och båda är rätt taggade på helgen. Jag körde ju ner värdpapi till tandläkaren och hämtade upp Sara på vägen hem för att ha lite frukostdejt. Så där satt vi med vår frulle, njöt av fredagen och planerade lite av vår resa i september!! Dagdrömde oss bort till härliga bilresor, alla upplevelser och sist men inte minst, Hawaii. Hade ju varit rätt najz att åka dit och semestra men vi får se hur det blir. Vid tio-tiden tog jag lilltjejen och slängde in henne i bilen för att åka med Sara och fixa hennes kamera. Sen kanske vi råkade gå in på en klädesaffär och köpa nya kläder till helgen......

Borde kanske lägga mig och ta igen lite förlorad sömn nu när lillan också sover. Måste se till att vara utvilad ikväll så att jag kan ha sådär rrrrriktigt dunderroligt. Köpte nya hörlurar idag!! De andra gick ju sönder för flera evigheter sedan (typ 2 dagar) och jag har inte kunnat lyssna på min musik innan jag somnar! Men nu så. Aldrig utan min iPod <3<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar