onsdag 11 april 2012

oh darling i wish you were here

Det blev ingen middag i City med familjekompisarna. Som jag förväntade mig fick värdmami ny läkartid (hade tid igår men så hände det ju en grej där...), så hon skulle iväg klockan 5 och var inte hemma förrän halv sju, läkarna konstaterade så duktigt att jovisst var hon sjuk, hon fick sin medicin och somnade i sin säng 4,5 minuter efter att hon kommit hem. Lite besviken att jag inte fick ihop min träff men som tur är ska vi försöka ses någon annan dag i veckan. Att inte se dem när de är i City finns ju bara inte!!!

Och imorgon ska jag äntligen få se mamma! Ja på Skype då va. Hon har ju varit bortrest i hur många veckor som helst och vi har en heeel del catching up to do. Och kan ni fatta att det var 1 vecka sedan Malin och Calle åkte idag?! Nej inte kan det stämma? Jo kollade nyss. Det stämde. Innan jag vet ordet av det är det ju sommar. Och studenter. Och visst ja, Malin påminde mig om att det snart är Valborg också. Ungdomar från hela Skåne flockas till Stadsparken i Lund, trängs och dricker öl..... vet inte riktigt om jag kommer sakna det eller ej.

Så otroligt seg jag blivit på att skriva? HAR JU INGET ROLIGT ATT DELA MED MIG AV. Får gå loss lite snart och skriva något roligt. Lite musik kanske. Någon skojig bild här och där. Ett filmklipp fyllt med humor? Mjooo rrrrroligt ska man ha. Och oj vad jag plötsligt längtar efter min födelsedag?? Kan inte riktigt förklara vart den längtan kom ifrån men tänk bara att få fylla år och alla bara grattar en överallt. The big 2-0. Grattis- tack du främling på gatan där! Grattis på födelsedagen- tack tanten bakom kassan på Stop&Shop!!


Förra födelsedagen, lame 1-9. Åh mitt fina blåa paket. 
Har fortfarande kvar boxen. Bra att ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar