torsdag 19 april 2012

pyjamas innan klockan är sju. ja men varför inte? jag har inget speciellt för mig ikväll


HAHAHAHAHHHAAHAHAAH älskar att jag ser ut som en riktig asiatisk turist. Ni vet de som reser i flock och som stolt poserar vid en väldigt oviktig och högst ointressant staty eller plats eller vad som. Denna asiatiska turist står och ler framför den kända gula väggen som pryder 98 % av mina webcam- bilder. Ber om ursäkt om någon asiatisk turist ute i världen tog illa upp.

Vill ni veta om min dag? Det gick något trögare idag. Jag kom på migsjälv att titta på klockan ungefär var tredje minut så istället för massa utomhuslek gick vi in och gjorde pussel, byggde med klossar och lera och fortsatte vår teckningsstuga. Eftermiddagen bara flög iväg efter att vi varit och handlat och mötte Sara och W på lekplatsen. Lite fula var vi, Sara och jag, vi "bara råkade" mötas på parken! "Vaaa, är ni här? Nämen Gud, Matteo, W är också här! Ser man på! Vilket sammanträffande!!" Inte alls att jag och Sara kokat ihop att vi skulle ses där och då..... Vi fick lite bråttom när jag insåg att jag hade 20 minuter på mig att köra hem, bara kidzen och göra dem redo för tae kwan do. Tur för mig att värdmami aldrig någonsin är i tid så jag hann med allt fint. Och jag var bannemig inte mycket över 20- minutersgränsen vill jag lova.

Med tanke på att jag redan bytt om till pyjamas förstår ni säkert att jag bara ska ta det lugnt hemma ikväll. Bara jag och värdmami. Oftast brukar vi se på American Idol och döma alla deltagare som om vi satt i juryn. Ibland håller vi med den riktiga juryn. Ibland inte. Har jag tur så måste värdmami jobba lite och så kan jag se på mitt Criminal Minds. Men nu ska jag dra ner och spela Wii med Matteo. Han har fått ett nytt spel och självfallet är jag den första som vill spela med honom!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar