måndag 23 april 2012

behöver sova

Hjälp mig vad trött jag är. Klockan är inte ens åtta och jag kan knappt hålla ögonen öppna. Egentligen tänkte jag sätta igång en film men det kan jag ju fetglömma. Orkar inte ens sätta igång en film och sedan somna! Mitt hue baaa dunkar och ögonen blir bara tyngre och tyngre. Orkar snart... inte...... skriva...... zzzzzzzz. Sara och Alisa kom igår och överraskade mig på A&F, de hängde kvar och väntade på mig och efter det körde Alisa hem mig och Sara för att bara hänga. Kollade på Filip och Fredrik på Youtube (nya gudarna) och letade upp massa alla barnen skämt. HAHAHAHAHA ni ska få en lista på de bästa.

Back to the subject- vaaarfööörr äärrr jag tröööttt? För jag har inte sovit. Duuh. Vi firade 21- årsdag för en kompis inne i City. Sara och jag tog tunnelbanan över till Brooklyn, firade att Victor nu får gå ut lagligt på klubben och hade en väldigt rolig kväll! Saras kamera följde med men förvänta er inget vettigt från den. Likt alla andra kvällar finns det ytterst få bilder som allmänheten borde ta del av. Vill tillägga att det spelades beerpong igår. Gissa om mitt lag vann eller?

Och i eftermiddags plockades jag och Sara upp av Katrin och Alisa och vi körde iväg till Sushi X och tryckte käftarna fulla med sushi i några timmar. Samma visa varje gång, jag går dit, äter mig så helt otroligt obeskrivligt mätt och svär att inte äta sushi på ett braaaaa tag. Dagarna går, plötsligt är det 2 dagar senare och jag är sugen på sushi..... Vissa saker lär man sig bara inte.

Inte heller lär man sig att gå till sängs när man är trött. Det är nog så dags nu dock. Ska drömma om fina saker inatt. Glada saker, saker som får mig att må bra. En sak till- VANLIG VECKA DENNA VECKA!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar