onsdag 25 april 2012

jag vill verkligen bli bättre med min kamera. när jag väl använder den förstår jag inte varför jag aldrig tar med mig den någonstans!

Kolla bara vad jag lyckats fånga på bild än så länge:

 Mina hörlurar som gick sönder igår när jag låg och lyssnade? Skulle dra ut dem ur örat och så tadaa. Trist att somna när man vet att man pajat hörlurarna

 Favorittröjan!! Tröjan som jag letat efter hur länge som helst och tillslut hittade jag den. Sitter som en smäck ohyeah. Boston-armbandet påminner mig också om jag snart får träffa min pappa!!!!

 Min snygga klocka. Klockan som ibland funkar och ibland inte funkar.Chinatown $15 kvalitet...


Sen lekte vi med pottan som används mer som leksak och badkar åt gosedjuren. 

Än så länge har vi idag hunnit med att leka i parken, kasta boll med hundarna som bor på gatan och såklart, leka med pottan. Kan inte bli annat än en bra onsdag när man har favviströjan på sig ju!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar