måndag 16 april 2012

her name was new york, new york and she poisoned your sweet mind

Så var det klart! Bortskämd tjej här som fått gå på Broadway både lördag och söndag. Dagens show var Lejonkungen tillsammans med Sara och jag säger bara: WOW. Kom i efterhand på att det var 2 år sedan jag såg Lejonkungen på Broadway med familjen så jag kände att det var dags att fräscha upp minnet litegrann! 

Hade en riktigt bra dag i storstan- vi gick inom Bryant Park och konstaterade att det är väldigt fint, vi tog bilder på Times Square, tog hoppbilder på Times Square (med blandade reslutat), såg på världen jäkla bästa show och lyckades hitta miljontals bra restauranger! Vi hamnade på en jättefin restaurang och fick sitta ute för första gången i år. Så där satt vi, på en balkong på en gullig restaurang och hade det bra. 

Försöker hitta kraft för en rätt tuff vecka. Matteo är ledig från skolan hela veckan vilket innebär att jag har båda kidz måndag- fredag, morgon- kväll. Vad ska man hitta på hela dagarna?! Pfft orkar inte tänka på det nu. Lägger mig istället och litar på att jag vaknar med massa ideer.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar