tisdag 17 april 2012

tillbaka i mitt röda hår


Färgen behövde bli lite mer intensified så när Alisa och Sara om över hit för att hänga ikväll så blev det vår sysselsättning. Alisa stämmer det att du var lite nervös att vara ansvarig för ännu en hårfärgning? Har jag berättat om hur det blev med Saras friss förretsen?! Hon skulle ju färga sin blonda utväxt för några veckor sen.... Resultatet blev väl inte riktigt som vi tänkte oss. Men kan försäkra er om att Alisa gjorde ett bra jobb med min rödfärg! Sara var rätt handikappad med sitt inlindade finger men hon höll oss gott sällskap :)))))

Imorgon ser det ut att bli strandpremiär för mig och kidzen! Om vi får ihop tajming med Sophias nap på ett schysst sätt så ska jag och kidzen möta Sara och W på stranden imorgon. Fast det blir nog inget bad. Vänta, blir det så varmt om det var idag, jo då blir det nog bad. Fast med båda kidz kanske det blir lite jobbigt.... och med Sophia som ska ha speciell simblöja..... Näh jag får fundera ett slag på det. Tror det är dags för mig att sova nu. Sitter bara och skriver trams och tänker tramsiga saker att skriva om så att jag slipper lägga mig. Punk slut för dagen NU.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar