torsdag 26 april 2012

hoppa för det är torsdag!


Först och främst: Sara min Photobooth är bättre på att ta hoppbilder än vad du är. Sug på den!


Åzzå vare torzda! Ingen märkvärdig dag alls, bara en dag närmare FREDAG och HELG. Vi ska ju ut och partaja på phetaste dansklubben på fredagen och det ser jag väldans mycket fram emot. Men idag- först ska vi på gympaaktivitet, jag och lilltjejen och sen är det bara en alldeles vanlig och ospeciell torsdag. Får se vad vi kan hitta på för skojigt.

Måste tvinga migsjälv att tänka på allt roligt!! På tal om det har jag faktiskt upptäckt en sak om migsjälv. Det låter lite flummigt men jag har liksom kommit på hur lätt jag bara tänker på allt det negativa. Det sker liksom nästintill automatiskt! Mer om det ett annat inlägg en annan gång för idag ska jag tänka på allt positivt. Go och glad kexchoklad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar