tisdag 17 april 2012

slängt upp mina högst lortiga fötter i sängen efter en lång men bra dag

Andas uuuuuuuuuuuut. Hela eftermiddagen har vi varit på stranden och lekt. Så fort lilltjej slog upp ögonen efter nap time så slängdes ungarna in i bilen, jag hade packat strandväska och förberett allt som skulle in i bilen och tutade iväg till Sara för att köra vidare till stranden. Det började väl lite knaggligt, Matteo och W ville inte riktigt leka samma saker och klart som tusan att det var lång-som-fan-grunt så att plaska vid vattenkanten fanns inte på kartan. Men till slut så, killarna lekte fint, Sophia satt och lekte i sanden och vips så var tre timmar förbi. Det märktes att kidzen var rätt trötta efter dagen eftersom det var helt tyst i baksätet HELA hemresan. Inte ofta det händer kan jag tala om för er.

Alisa kommer snart hit och förhoppningsvis ska mitt hår få lite uppmärksamhet. Hehehe jo igen. Det ryktas om att Alisa kan klippa lite hår och mitt hår är i starkt behov. Jag är helt övertygad om att min frisör där hemma hade börjat gråta om hon fick se det nu. Alldeles slitet och risigt. Men långt! Och då är jag nöjd. Sara droppar också förbi my house när hon slutat och vi ska alla 3 bara mysa och kolla på film. Ha det bra att umgås. Ååååh det är så stört att jag för några månader sedan inte ens visste om dessa tjejers existens och nu kan jag inte tänka mig en värld utan dem!! PUSS PUSS.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar