fredag 6 april 2012

önskar att jag inte nyss hällde i mig två glas med bara is för nu kan jag inte sluta frysa

Så sant som det är skrivet och nu fylls mina blodkärl med isblod. Varför lär jag mig aldrig att jag blir så förbaskeligens kall av att käka is? Helt värdelöst inlägg det här förresten men jag är så innerligt uttråkad. Matteo- fortfarande på iPad. Sophia- fortfarande i säng (klagar inte!) Och så saknar jag min familj idag. Vet inte varför, har bara en sån dag där det hade varit härligt att vara hemma i mitt hus och varit med alla family members. Men men sånna dagar ska man väl också ha.

När vi shoppade som tokar i söndags köpte jag ett par nya skor som jag tänkte skulle bli rätt fina till sommaren. Det fanns bara i en lite för liten storlek men "strunt samma" tänkte jag, "jag bara töjer ut dem lite". Och jäklar vilka skoskav jag har nu. Hahahahaahahah bara en dum jäkel köper skor som är för små och tror att man kan "töja dem större"


Glad:
- nya favviströjan
- nya klockan är på
- fina skor på fossingarna

Ledsen:
- fryser
- klockan har stannat
- ont i fossingarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar