söndag 15 april 2012

hänger här i trädgården med frukosten och solen


Ibland undrar jag vad mina värdföräldrar tycker om mig egentligen. På riktigt liksom. Jag vet att jag har en del konstiga saker för mig... Jag gömmer apelsinerna i kylen så att värdmami inte ska äta alla, jag springer omkring hela huset samtidigt som jag borstar tänderna,jag sitter just nu i pyjamas och äter frukost ute med Macen i knäet. Lyssnar på radio. Och har på mig mina nya men för små skor som jag töjer ut. Med mina mysestrumpor. Ser väldigt märklig ut. Men som tur är så suckar de bara, skakar på huvudet och säger "silly Jojo"

Jisses idag blir det också en bra dag ju!! Idag ska jag med Sara in till City ju och se på THE LION KING. Ah maj gaaaaash vad fett det här ska bli. Det ska bli riktigt roligt att se på Broadway och sen ska vi ut och käka gomiddag någonstans. I gotta feeling that today's gonna be a good, good day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar