fredag 13 april 2012

so far so good

Hur gåre för er alla? Har någon haft en riktigt för jävlig fredag den 13 än?? Här borta har det faktiskt varit en väldigt fin dag, inga olyckor.... än. Crap, nu bara för jag sa det kommer något hända. Vänta ni bara! Har väl inte varit någon speciell dag idag, åka till posten och skicka skor som Malin frågade om i typ, förrigår! Fatta hur grym jag är då eller? Köper skorna dagen efter och skickar dem first thing dagen efter det... Klapp på axeln ska jag ha. Anyhow, körde igenom alla vanliga lunchrutiner med little girl och hann sitta på Skype med både mamma, Daniel och fick se en liten skymt av Vera också.

Rätt lugn fredag alltså och ikväll ska jag passa kidzen eftersom värdföräldrarna ska ut på sin date night. Och inte vilken date night som helst, anniversary date night så de ska ut och äta på extra fint ställe och allt. Så lilla jag tar det bara lungan. Intresseklubben antecknar? I thought so.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar