måndag 30 april 2012

har lite svårt att ta mig upp ur sängen idag


Kolla vad skön den ser ut då!! Jag måste erkänna att jag ännu inte gått upp ur sängen, och om 20 minuter är det dags för mig att "ta över" lilltjejen så värdmami kan ta sina jobbsamtal. Jaja sånna mornar får man också ha. Kom inte och tyck att jag är världens psycho nu men ibland känns det som att Sophia verkligen är MIN unge. När hon får vara med mig på mitt rum när jag bytar om till exempel, när hon liksom får följa med under mina rutiner. Jag vet inte, kan inte riktigt förklara hur jag menar. Bottom line, ibland tänker jag på hur mitt liv sett ut om jag var tonårsmorsa..........

Solig måndag här i USA, solig valborg i Sverige. At least that what I've heard. Skulle get inte bli någon slags värmevåg där borta med hela 20 grader!!?! Nej nu retas jag. Kul för er att ni har 20 plusgrader för en gångs skull. (Om ni nu har det?) På torsdag ska jag ta tet upp till Boston för att TRÄFFA PAPPA och sen ska han vara här i USA med mig fram till söndag!!!!!!1!!1!!1!!!11!! #längtar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar