lördag 14 april 2012

och här kommer alla doftintryck på en och samma gång


Tvålat in mig med min ananasdoftande soap scrub (som jag fick i ögat, därav bilden) och kletat in mig med aloe vera lotion och ska tända mina vaniljljus. Himmelens massa dofter omkring mig, blir nästan lite virrig. Börjar skriva helt konstiga saker dasödlkjksmxcn,bwedlqoöWSKqäourfroöf.

Neeeee. Barnen har gått och lagt sig nu iallafall och värdföräldrarna är ute på romantisk middag, bara jag vaken i huset. Ni vet hur mycket jag älskar det. Sara slog nyss en liten pling och den partypinglan ska ut i City ikväll. Hon sa att det skulle vara konstigt att dra ut utan mig och ja, det känns konstigt att jag inte ska ut med henne. När jag såg att jag hade ett missat samtal från Sara så var det en liten del av mig som fick lite panik. Det kändes lite oturligt--- fredag den 13, Sara som skadat sig tidigare i veckan och nu hade jag ett missat samtal från henne...? Kan försäkra er om att hon är fine. Nu ska jag se på film och fortsätta mumsa vidare på mitt påskgodis. TJARRÅÅÅÅH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar