söndag 22 april 2012

bloggar i farten


Hehehehe har ni läst rubriken på svengelska? Ouch tar en mörk och högst stressig bild medan Sara sminkar sista ögonfransen. Värdpapi kör oss till stationen och sen tar vi tåget för en kväll i City. Undrar om mitt udnermedvetna älskar stressen? All press på att hinna emd så mycket man bara kan på så lite tid. På en timme har jag och Sara:
- Kokat pasta
- ätit pasta
- duschat (inte tillsammans)
- haft klädångest
- klätt på oss
- bytt om
- sminkat oss
- fönat hår
- letat efter mobilladdare

Sitter nu här.... tick tack tick tack klockan tickar. Åh gud alla de gånger jag tyckt bloggare är idioter som skriver om hur bråttom de har. "Men vafaaan lägg ner bloggskrivandet då!!" har väl jag alltid tänkt. Och nu sitter jag här. Gotta run!!!1!!!!!!1!!!!1111!!!!1!11

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar