lördag 31 mars 2012

stormysaren


Här har jag det gött! Magen är mätt med thaimat och jag sitter med mitt bästa sällskap och kollar film. Känner mig alltid så lat när jag skriver det- "kollar film". Men har man haft en sån effektiv dag i City som vi haft så får man väl vara lite lat på kvällskvisten. Har det rätt bra här i mitt vågräta soffläge.

Och jag måste vara duktig bloggare och fota vad jag köpt idag! Som vanligt var det jag som "skulle spara" men på något mystiskt sätt kom hem med flest kassar. Men till mitt försvar så var det saker jag tänkt på att köpa hur länge som helst, som jag alltid sagt att jag ska spendera nästa lön på. Men jag har aldrig kommit till skott. Förrän idag. När alla skott kom samtidigt. Men ACK SÅ FINT allt var. Imorgon blir det ju mer shopping också, då ska vi till den största outleten jag någonsin varit på. Jag lär mig aldrig så jag säger det igen- ska försöka att spara lite iallafall. Vi återkommer hur det går imorgon kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar