tisdag 27 mars 2012

with all of you

Besökarna släpptes imorse av på Stamford mall innan jag och lillbruden for vidare till hennes music class. Jag förväntar mig att när vi hämtar dem kommer Malin stå med flera tusen kassar (alla från Forever) och Calle kommer väl kanske ha någon enstaka påse? Och resten av Malins påsar också dårå. Jag lämnade av dem för nästan 3 timmar sedan och mycket möjligt att de fortfarande är inne i samma butik? Malin som kollar på kläder och Calle som dör lite smått bland klädbergen.....

Och tusiken vad det blåser här! Blir arg. Utan blåst hade det varit fint väder och vi hade kunnat sitta ute och njuta en smula. Blåsten gör det öven omöjligt att blåsa bubblor som ju nu är Sophias favoritsak att göra number 1. Bubblor som blåser omkring alldeles för fort. Och lämnar man bubbelmixen ute kan blåsten välta omkull flaskan, allt rinner och är det allt ute kan mixen frysa. Det vet vi nu. 

Blööööörk och jag som tänkte ner och kuta nu när lillan sover. Pallar. Inte. Alls. Vill bara sitta med näven i godispåsen, för en gångs skull. Bara softa. Slå på en bra film! OH vad det låter gootttttt. Gott också att besökarna ska med oss på tisdagsbio ikväll. Det blir en favorit i repris- 21 Jump Street!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar