måndag 26 mars 2012

det var längesedan jag var på bild med min syster


KOOLLLLAAAAA!! Malin sitter i min soffa tillsammans med mig och tar bilder med min Mac! I mitt hus! I USA! Känns så väldans bra att ha henne och Calle här. Vi har redan hunnit vara på Stop&Shop så att de kunde köpa "amerikanskt godis". Pffft, amerikanskt godis. Det köptes iallafall Reese's Peanutbutter Cups och Hershey's Kisses. Och Calle som skrivit en matlista på allt han ska äta under sin vistelse kan också kryssa av att äta på amerikanskt diner. Amerikanska pannkakor och bagels och bacon och korv och ägg och milkshakes beställdes in. Hujeda mig.

Lillan ligger och sover och det kära kärleksparet kör en relaxing dag. Kolla på film och ta det lugnt. Det kördes nyss sten-sax-påse om vem som skulle gå de där 20 metrarna och hämta kortleken. Är man på semester så är man. Imorgon ska de shoppa på the mall hela dagen, onsdag, torsdag ska de kanske in till City och på fredag ska jag följa med dem in till City. Och imorgon är det ju tisdagsbio! Det ÄR så GÖTT att ha dem HÄR. Hos mig. Kan inte sluta skriva det. Tänk att jag bara kan gå fram och krama min syster precis när jag vill. Sicken lyxxxx för lilla mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar