tisdag 20 mars 2012

min helt vanliga måndagskväll

Jag erkänner att jag räknar ner minuter och timmar tills, ja ni vet vilka som snart kommer hit. Planerar allt vi ska göra samtidigt som jag undrar hur jag ska hinna umgås med dem när värdmami har jättestor jobbgrej den veckan vilket betyder att jag behövs lite extra här och där. Nåja, min lilltjej får följa med på shoppingturer och frukost på diners och så får det bli som det blir.

Mysig måndagskväll har jag haft i min ensamhet (på ett totalt icke-snuskigt sätt) Fick lekrummet undanröjt (massa ++++ till mig) och har nu betalat in min första parkeringsböter, kriminell som jag är. Och pappa om du läser detta så har jag bestämt hotell för oss när du kommer! Tror värdmami har mejlat dig så håll utkik. Iallafall, det här ska handla om mig. Mig mig mig mig och min kväll. Kollade på filmen Easy A och tyckte den var sjuukt bra. Hur kunde jag missat den här! Kan sammanfatta det såhär:


  • Emma Stone är helt fantastisk. Hon är så himmelens spot on i den här rollen och helt galet rolig.  Sjukt rolig film, min nya favvis, se den!
  • Jag vet inte mycket om Gossip Girl och alla dess intriger och kärleksdilemman. Men en sak vet jag. Den här killen spelar i Gossip Girl. Och i Easy A. Och han är good lookin'. MMMMMHM. väldigt good lookin'. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar