måndag 19 mars 2012

when you move me everything is groovy


Hejsan kommer ni hit och stör? Sitter bara och smeker mina smutsiga fötter men nänä jag har väl inget viktigt för mig... Det enda lilla jag gör är att sitta här med lite musik på och göder mitt goda humör. Borde nog gå ner och hjälpa till att städa undan lekrummet som, precis som varje helg, ser ut som ett jag-vet-inte-vad.

En annan sak jag också borde göra är att städa undan i källaren. Malin och Calle ska ju sova där så sängkläder måste bytas efter att brudarna sov där i helgen. Sen var det ju det där med systerns dammallergi. Och allergisk mot dun. Fram med dammsugaren antar jag? Fixa i ordning allt och förbereda mig för mitt efterlängtade besök.

På tal om fixa i ordning! Jag kan inte ens ge grillen en liten blinking utan att svimma av tanken på alla utemiddagar som väntar. Vill bara putsa till utebordet och stolarna och ge grillen en ordentlig stödomgång. Sitta utomhus och käka grillat en varm kväll..... Ärligt, vad är bättre? Eller som vi snackade om igår, hemmagjorda burgers, jag och alla mina kopisar här i sommar. Oj hehe dregglar. Wow fick ihop ett helt inlägg om absolut ingenting- lite om damm och lite om burgare. Bra där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar