torsdag 1 mars 2012

tråkigt att blogga när jag inte har något att skriva

Ååååååååårrrrrggghhh jag sitter fast! Jag vill liksom prata med er och skriva om lilla jag här borta men det känns så trist. Rutinerna rullar på här och vi kör lite samma visa varje dag, jag är fortfarande förkyld men fokuserar på att bli frisk så att jag kan partaja i City på lördag, kollar lite på film och räknar timmarna tills Malin och Calle kommer. Oklart hur många gånger jag skrivit "Malin och Calle kommer snart" eller bara namnen Malin och Calle men ärligt, det är DET ENDA jag kan tänka på. Allt roligt vi ska göra, all mat Calle kommer äta och hur bra det kommer kännas att ha min syster brevid mig igen.

Så utan att ta upp för mycket av er tid kan jag skriva till er snabbt att jag ska duscha. Jepp. För så intressant är jag. Vill först kolla lite mer på Super size me eftersom 1) jag hann inte se klart den innan idag och 2) för den är så jävla sjuk och 3) men ändå liiiite intressant.

Och ikväll ska jag hänga i Saras källare (tillsammans med Sara) och kolla på American Idol vilket känns som en rätt OK avslutning på arbetsveckan. Imorgon ska jag nämligen jobba på A&F för första gången, ett helt pass från 10 till 3 och jag ska få lära mig allt och så. Men först ska jag "shoppa lite kläder som jag kommer behöva, se på en film om customer service och få en guide i hur jag bör se ut när jag jobbar". Jag säger då det, ska jag få lära mig hur kassan fungerar någon gång? :)))))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar