fredag 23 mars 2012

some day you will find me caught beneath a landslide. in a champagne supernova in the sky


Glad fredag vare här ja! Malin och jag sitter på Skype och fördriver tiden vilket känns som en rätt härlig fredagssyssla. Malin och min lilla Sofia hemma sitter och kollar på Lejonkungen samtidigt som de mumsar loss på sitt lösgodis. Men jaaah ääh inte bitter för snart får även jag min stora påse!

Varmt som tusan ska det bli här idag så har jag tur får jag lite tid över att ligga utomhus och chillaxa. Värdmami kommer förmodligen tycka jag är lite knäpp om jag drar fram bikini och handduk men som soltokig svensk så tar jag vartenda solminut jag blir tillgiven! Fint med solljus. Kanske bäst om jag dumpar systrarna på Skype och drar ut och lapar sol..... men nu drogs det precis fram en bok så det blir först en liten Skype- sagostund. Sen sol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar