torsdag 22 mars 2012

lite extra lyx i vardagen med underbar glädje i kroppen

I julas fick jag av min underbara värdfamilj ett present kort på ett spa här i närheten. Omedelbums bestämde jag mig för att jag skulle ta en sån där härlig swedish massage men väntade bara på rätt tillfälle. Helst skulle det vara efter en jobbig vecka eller som en upppiggare efter en tråkig/ dålig vecka. Jo, jobbiga veckor har jag haft men jag har ju aldrig fått tummen ur och faktiskt bokat. TILLS NU! Jaaaaaaaa idag är äntligen dagen då jag ska få njuta en hel timme av en massage! Denna vecka är inte alls en dum vecka men det kändes som att det var dags att boka min massage nu. Rygg, nacke och axlar skare bli. Och jag ska njuuta varenda sekund.

OCH JAG KÄNNER MIG SÅ GLAD IDAG????? Går liksom runt och ler för no apparent reason, det känns roligt att ta hand om lilltjejen och jag tycker inte ens att det ska bli dödstråkigt att bada ungarna i eftermiddag. Det finns så mycket att se fram emot och ikväll ska jag filmmysa med min bästigaste Sara. Det känns som att jag, äntligen, kommit ur min vinterdepression. Och det med besked! Till Sara om du skulle läsa detta: I've got som news for you and you're gonna like it!!!!

Nej, ingen familjemedlem är inne på Skype ännu. Lite stress och press blir det nu eftersom min lyxiga massage men jag vill ju gratta little bro! Vad göra alltså. Jag sitter här och hänger så lääänge jag bara kan och väntar...... väntar........... väntar........ Hoho anybody there yet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar