tisdag 6 mars 2012

förstår inte riktigt vad hon menar

Godmorgon till världen. Dagen har inte riktigt tagit fart än men jag måste bara dela med mig av vad städerskan sa till mig imorse.


"When I come in morning, you have very ugly clothes. But then you change and you have beautiful clothes! Very pretty, always very pretty"


Hahahahahahha. ????????????? Alltså..... så som jag ser det kan hon ha menat det på lite olika sätt.

1)... tycker hon jag har fula pyjamasar?
2)... gillar hon inte Coldplay?

Eller så vill hon bara berömma mig för min förmåga att gå från ett träsktroll på morgonen för att sedan förvandla mig till människa. Hahahahahaha. Världens snällaste och kortaste tant från Mexico med sin knaggliga engelska. Och så kläcker hon en sån kommentar? Inte mycket som händer på hjärnkontoret i mitt nyvakna tillstånd.




Och mitt röda hår som jag fortfarande tycker är så c00lt att se på skallen. Färgen ändras lite varje dag men det är inte lika crazy rött som precis efter färgningen. Men det tar sig! Jag har fortfarande inte fått till någon bild som ger färgen rättvisa men det här är nog så nära jag kommit.

Sist men inte minst; min fina Coldplaytshirt. Tack du lilla gubbe i Göteborg som sålde denna till mig för en hundring. Jag önskar jag kunde säga att jag tvättat den innan jag tog på mig den. Men jag skäms inte ens för att säga att jag tog på den i samma sekund jag köpte den. Jo det var lite skämmigt att skriva.... Men ack så stolt jag är över den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar