onsdag 28 mars 2012

when everything is great and still you don't have the energy


Måste bara börja med ett stort klagobröl: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRRRRGRGHHHHHH!

Så. Vad i..? Var tog all min braiga energi vägen? Besökarna är inne i City idag och ska kolla på allt fint som finns att se. Lagom avundsjuk. Återigen är Marabou och filmtittning det enda jag känner för att göra om dagarna. Men det går ju inte eftersom jag då skulle ha en två-åring klättrandes överallt på mig. Varför är inte min energi uppe i 1000 % när jag har mina besökare här, som jag längtat så mycket efter?!

Jag måste kul-a på mig mig lite. Har försökt sitta och ta massa roliga kort och tänka på allt roligt som händer idag och de kommande dagarna och det har väl hjälpt lite. Jag måste få lite roligt! Kanske handlar det i grund och botten om att jag vill vara med Malin och Calle, gå på the mall med dem och hänga med dem varenda sekund. Men de är här iallafall och de kommer tillbaka till mitt hus ikväll. Det är bra att vara ifrån varandra lite för absence makes the heart grow fonder. Som jag ju så fint säger på engelska. Så nej. Du där! Yes you there! Dra dig i kragen, tänk hur roligt allt är idag fastän det regnar! Livet är bra! Livet är kul. Idag ska vi ha en mysig dag och när Malin och Calle kommer hem ska de berätta om sin roliga dag! VI TVINGAR FRAM EN BRA DAG.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar