måndag 19 mars 2012

i never know what's coming, forever fascinated


Tja fänz!

Har äntligen en sekund ledig för att skriva till er. Ska jag berätta om min helg? Vi hade ju kört en helkväll i City, tjejerna och jag, och Sara sov över hos mig. Istället för att sova bort hela dagen hoppade vi upp ur sängarna, gjorde det vi behövde för att se levande ut och drog ut på ärenden. MHM, we're that important. Kom hem, satte oss och chillade ute och vid halv fem tyckte vi att det var en bra idé att lägga oss för en liten sovstund. Det var ingen bra idé. 


Nyvaken och sur gjorde jag mig iordning för ännu en utekväll. Den blev inte riktigt så bra som vi ville. Maten på Hard Rock Café var god och det var kul att få träffa Dani och Rikard efter deras resemånad.... men där tar allt det roliga slut. Vi hade inget uteställe planerat, allt var kaos och vi hamnade på sämsta klubben med sämsta musiken. "Inte lönt att stanna kvar" tyckte jag, Alisa och Sara så vi haffade en taxi snabbt och fot upp till Grand Central och tog sista tåget hem. Mycket bekvämare att komma hem lite efter 3 am för en gångs skull.

Och hela söndagen har vi också glidit omkring. Vi serverade pannkakor med alla världen tillbehör och satt ute och snackade skit och allt möjligt. Kom hem för en stund sen från sushi-middag (kunde inte äta något, pannkaks-koma you know) och borde nog sova nu. Har rätt många timmar att ta igen. Ser redan fram emot nästa helg och vill ut och dansa av mig. Tycker jag är lite sjuk i huvudet som längtar efter nästa helg när helgen inte är slut ännu. Tycker att jag är sjuk i huvudet som vill ut och dansa igen men kan till mitt försvar säga att det inte blev mycket dans igår. Tycker ändå att jag är en OK människa och har all rätt att längta efter nästa helg eftersom Malin och Calle kommer. Tycker jag borde sluta skriva som ett mongo nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar