tisdag 27 mars 2012

di små sömntutorna


Det är inte alltid lätt att flyga sådär mellan olika tidszoner som man ju ofta gör när man reser. Så här sitter jag i källaren tillsammans med zzzzzömntutorna och kollar på Criminal Minds. Jag vet att ni kommer läsa detta imorgon när ni vaknar och låt mig så säga att ni såg så trötta ut innan vi satte igång tittandet så jag visste att ni inte skulle klara er särskilt länge- mig lurar ni inte!

Annars har det varit en rätt lugn dag här hemma. Vi började ju med frukost på ett diner med äkta 50-talsstil, vi åkte till bibblan och det hyrdes massa filmer. Lilltjejen skulle ju såklart visa upp sin cykel och när det var dags för Matteos tae kwan do följde vi alla med och såg på. Stolt som en tupp var han av alla hans åskådare. Klockan är mycket nu och oturligt nog har jag lyckats tajma mitt älskade besök perfekt till en rätt tung jobbvecka. Men är inte särskilt bitter för det, jag har full tillgång till bil och kan köra alla överallt och så slipper jag känna mig dum att Sophia får hänga med på lite äventyr här och där. Är värdmami inte hemma så, ja det hon vet lider hon inte av, fniss fniss *tänker på allt busigt vi ska göra*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar