fredag 2 mars 2012

min hjärna är mos. Tur att det är fredag

Min. Hjärna. Orkar. Inte. Skriva.


Hihihihihiih riktigt äcklig bild och förlåt att ni får se den men den passar in HELT PERFEKT på hur jag känner mig nu.

Jobbdagen på A&F var bra! Jag fick se på en film om stöld och hur allvarligt det var att, som anställd, stjäla från butiken. Jag fick prata med the manager, gå igenom olika fraser jag skulle säga till kunderna när de kom/gick och annat som kan vara bra att kunna när man ska vara trevlig och glad mot kunder. Inte så ansträngande men ändå är jag helt slut. Ikväll ska föräldrarna ut på date night om de fortfarande orkar och jag ska bara mysa. Kanske kommer Sara och Daniella hit och håller mig sällskap eller så bara myser jag själv.

Och om ni oroat er för min förkylning kan jag säga att jag är på bättringsvägen. Jag vågar nästan tillochmed säga att jag är redo för en riktigt partykväll imorgon!!! På tal om fest--> MelidoFESTivalen- vad fan håller ni på med?! Jag och Sara lyssnade på några låtar igår, mest för att hålla oss uppdaterade, men de flesta var ju riktigt kassa! Behöver jag ens skriva Björn Ranelid????? Åh goa lilla Björn som försöker.


Tack Björn. Men nej tack Björn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar