tisdag 13 mars 2012

i'm coming out of my cage and iv'e been doing just fine. gotta gotta be down because i want it all



Har återigen placerat mig utomhus i mina solglasögon Inga märkvärdiga egentligen men ville bara visa er att det är soligt och att jag alltså använder mina solglasögon. Tänk att det är dessa $5-glajjorna som jag hållt ordning på längst? Andra solglasögon jag köpt har:

  • mystiskt försvunnit
  • blivit borttappade en utekväll
  • blivit tagna av New York City

Men lika glad är jag för det. Och glad med eller utan lilla Nelson. Rätt soft att sitta här ute med musiken och bara filosofera med näsan i solen. Lite skämmigt är det också att grannarna säkert hört min musik utan att jag tänkt på det. Jag har ju bara skruvat upp volymen och haft det najz och inte alls tänkt på att grannen, som vi inte ens har staket emellan eller något, hör vartenda låt. Vet inte vad som händer där borta egentligen men det är ett jäkla springande, olika tjejer som knackar på dörren och de springer ut och in i huset. Skenar genast iväg med fantasin om att de spelar beer pong på en tisdageftermiddag eller att de har ett hemligt sektmöte i källaren ??????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar