tisdag 13 mars 2012

älskade elefanten nelson

HAAA-HAAAA-HAAA en fråga först- varför drömmer man om vissa saker? Jag menar, vart kommer inspirationen ifrån?? Som inatt. Jag drömde om att jag hade en elefant. Han hette Nelson. Så jag och elefanten Nelson lekte och hade det mysigt, sen började det bli mörkt och jag tänkte att "Nelson borde inte vara ute nu, det kan vara farligt för honom!" Panikartat försökte jag få in Nelson i huset men han ville bara leka i trädgården och tillslut kunde jag inte hitta honom!! OH MAY GAASH. Så jag sprang omkring som en toke i trädgården "Neeeelsoooon! Neeelson! Neeeeeeeeellllssssoooooon!!!!!" Jag vaknade av att jag ropade efter lille Nelson. Fortfarande inte hittat honom. Återkommer.

Elefanten Nelson, som jag inte hittar


Ledsen. GOD MORGON förresten. Har ni det fint va va va va? Imorse var första gången någonsin som lilla familjen försov sig. Jag var uppe i vanlig tid och förväntade mig att kidzen skulle leka inte nudda mark som vanligt men huset var helt tyst. Helt stilla. Och klockan var 7.50 vilket betyder att Matteos skolbuss kör om en halvtimme. Så upp snabbt som blixten och fixa skollunch samtidigt som jag tjatade på Matteo att äta frulle samtidigt som jag stod och gjorde kaffe till värdmami samtidigt som jag tömde diskmaskinen.

Sitter och andas ut lite nu och kollar på barnprogram med Sophia. Städerskan kom in och sa HEJHEJ också och jag lovar er, hon har en dålig vecka eller något. Minns ni förra veckan när hon sa att jag först hade fula pyjamasar men sen tog på mig fina kläder? Idag tyckte hon inte att jag borde äta apelsin till frukost. Vad i... ?!?!??!?!!! Leave me alone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar