måndag 12 mars 2012

om vi ska berätta om helgen som vi alltid brukar

Så var det väl dags för den vanliga uppdateringen om helgen? som vanligt händer det på tok för mycket så jag hinner ju knappt skriva med er men nu när man sitter här i söndagskvällens lugn så kan jag skriva massssaaaaaaa. Helt sjukt också hur snabbt helgerna försvinner. Och hur man vissa helger inte gör ett smack och vissa helger har man knappt två minuter över för en kissepaus....... Men det är bra, konstraster ska're va och lite variation har väl ingen dött av?

Vi värmde upp helgen med lite lugn och ro. Jag hade bjudit över Sara och Daniella för fredagsmys och hade fixat med universums godaste vit chokladmousse, frukt, nötter för oss som blivit besatta av det och te. Ni hör ju hur mysigt vi hade det och det behövdes en såndär ordentlig nedvarvningskväll.

Jobb på A&F på lördagen och ut på kvällen. Fest i hotellrummet och sen lyxade vi till det ordentligt med limo ride! Släpptes i Meatpacking District och dansade bort hela natten och morgonen. Och det där förbaskade morgontåget...... Varenda gång jag åker det tåget slocknar jag och ingen får liv i mig förrän vi ska av. Knappt då. Iallafall, denna gång bestämde jag och Sara oss för att ta lite frulle innan vi drog hem till mig för att sova så klockan sju knackade vi på Sugar Bowls dörrar och käkade lite. Mm, det var skitgott med amerikanska pannkakor innan läggdags.

Så sovsällskap fick jag iallafall och för en gångs skulle slösade vi inte bort hela vår dagen efter! Nänä, Alisa kom hit och vi satte oss ute för trädgårdshäng och hade det skitgött i solens värme. Efter ett tag var det dock dags för tidig middag så vi drog till Sushi X och åt magarna fulla. Kan ni fatta att jag åt sushi?! JAG!! Har nu gått över till the dark side men står fast vid att en kebabtallrik är det bästa när man är riktigt vidrigt bakis. Vi satt där och åt en bra stund innan vi körde ner mot stranden och njöt lite mer av livet.







Fortsätter söndagen med att göra rätt lite. Bara pyssla runt lite och fixa och dona allt inför veckan. Se fram emot nästa helg som bjuder på en massa gött också. Oh this has got to be the good life

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar