tisdag 20 mars 2012

försöker utnyttja så mycket av dagen som bara möjligt

Mmm så tänker nog lillbruden som bestämde sig för att det var dags att vakna av en ynka timmes nap time. Hon vill väl inte missa en enda minut av födelsedagen och all tid måste utnyttjas till fullo! Hon springer omkring med sina bubblor och leker nöjt och ja.... jag sitter här med er.

Lyssnar på vad som kommer bli mina favoritlåtar i sommar. Ser redan framför mig hur vi skriker låtarna på New York Citys sommarvarma gator mitt i jäkla natten och stör allas nattsömn. Hoho som jag längtar. Andra saker jag längtar efter:


  • Sushi X..........................
  • Picnick i Central Park en varm sommardag
  • Helgen
  • När Sophia börja på dagis, så att jag får ledigt några timmar under dagen
  • Näsets stränder


2 kommentarer:

  1. Kommentarerna flödar in på bloggen antar jag? Tänkte att jag skulle öka läsarstatistiken en aning genom att bara inne här och läsa för första gången... HUR HAR JAG MISSAT DETTA FÖRRESTEN?!?!? Aja, näsets stränder saknar dig och det gör jag med kan jag säga! Skit i det där landet nu och kom hem nu, den där bebisen kan klara sig själv...(a) vi hade aldrig något HP-maraton när du var här senast... Blev lite besviken på det! Glömde skicka en svettbild efter att jag hade tränat nu när jag fick en sån fin på dig ;) Men nu ska jag trycka i mig lite hemmkvällsgodis :) kram/ your #1 BFF

    SvaraRadera
  2. Nämen är det ejkimän som letat sig hit?! Vet inte, hur har du missat min jättestöra, väldigt kända blogg??? Håller rätt många hemlisar från dig, som du vet nu hehehe. När jag är hemma är HP- marathon prio ett! Och en Hemmakväll-påse. Och en romantisk promenad på stranden. Tror inte på att du tränat förrän jag sett bild. Inte ens då kommer jag tro dig då du förmodligen bara dränkt dig själv i vatten :)))) Puss och kram <3

    SvaraRadera