måndag 19 mars 2012

Man vet att man är van vid sällskap när:

  • Man lägger en kommentar om något och förväntar sig ett svar
  • Ber någon snällt att hämta min mobil
  • Frågar "vill du duscha först eller ska jag göra det?"

Mmm jag har alltså inte varit schälv på hela helgen. Frågade nyss Sara vilken film hon ville se och kom sedan på att hon ju inte är här.... Illa. Men rätt mysigt med sällskap 24/7. Ska nu släpa min lata kropp mot badrummet, på med pyjamasen och ladda upp för jobbveckan. Tror det blir en rätt vanlig vecka och jag kommer otåligt räkna ned minuterna till söndagen. Vet att jag skrivit det miljarder gånger men det ska bli så in i bänken roligt att få hit besökare. Jag ska visa dem allt värdelöst som de inte vill veta, typ vilken väg som är snabbast till lekplatsen och vart Matteo går i skolan. Snälla söndag, skynda dig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar