onsdag 21 mars 2012

allvarligt trött



Polare. Vad händer? Såg nyss att Loffe som är i Sverige ätit på Kust och dog av sugenhet. Hade gjort mycket för att få en god macka därifrån till lunch! Nu till något allvarligare. Hur kan jag, som sov som en sten hela natten lugnt och fridfullt, vara helt övermänskligt trött nu? Inte gäsp vad sömnig jag är men liksom helt slut. Känner mig ungefär lika hjärndöd som jag ser ut på bilden. Orkar inte hålla ögonen öppna så tänkte att jag skulle hinna med en liten vilostund innan lillan vaknar.

Sitter för övrigt och väntar på att någon familjemedlen ska logga in på Skype så att jag kan hejheja på min lillebror som fyller år. Imorgon. Men det ska firas hos mamma idag och firas det två gånger hemma ska jag vara med båda gångerna! Kanske blir jag lite piggare av att se glada, långa lillebror och alla hans presenter. WOHO, mamma loggade nyss in! Smell y'all laterRrR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar