torsdag 15 mars 2012

alltid blogg på lunchpausen

Vet ni hur mycket cred jag ska ha nu?! Jag lyckades nämligen med att få en sjuk bebis att somna om. Det ni!! Egentligen hade hon kunnat gå upp nu men jag ville så gärna äta i lugn och ro och inte behöva se på Dora the Explorer till maten..... Så jag gav det ett försök och stoppade om henne igen och ta mig tusan, det fungerade! Rätt skönt att äta själv efter vår hektiska morgon heheh

För en gångs skull intogs lunchen inomhus idag. Lite kallt ute och inget solsken buhuhuhuh. Och en annan sak som också är riktigt BUHU är att värdfamiljen inte ska till Vermont i helgen--> jag är inte ensam hemma i helgen. Nu är det inte så att jag har någon vild hemmafest planerad men ändå lite trist när jag ställt in mig på att ha huset heeelt för migsjälv. Men snälla värdmami sa att jag inte skulle ändra mina planer och om jag hade bestämt att ha någon som sover här eller dylikt så skulle jag fortfarande ha det. Så alla butlers och eldslukare jag hyrt in för helgen, ni är varmt välkomna. Hhähähähähähäähhä. Kul-t.

Tusiken nu skriker den lille på mig ju. Och syster ringer på Skype (hon kommer snart hit hon kommer snart hit hon kommer snart hit) nu blir det mycket på en gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar